Navigācija
Your Cart

Privātuma politika un Preču iegādes noteikumi

TavexDavanas.lv tīmekļvietnes lietošanas un preces iegādes noteikumi

Lūdzam iepazīties ar  SIA "TAVEX", reģ.nr. 40003585673 (turpmāk tekstā - Pārdevējs) interneta tīmekļvietnē tavexdavanas.lv (tupmāk tekstā E-veikals) piedāvāto preču iegādes noteikumiem. Jebkura persona, kas noformē pasūtījumu (turpmāk Pasūtījums) interneta vietnē, ir preču pircējs (turpmāk tekstā – Pircējs).

Ja Pircējs, izmantojot interneta starpniecību, iegādājas Vietnē TavexDavanas.lv piedāvātās preces un izstrādājumus, turpmāk tekstā „Prece”, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta tiesību normām, kas regulē Distances līgumu, tai skaitā, bet ne tikai, Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvai 97/7/EEK par patērētāju aizsardzību saistībā ar distances līgumiem, Latvijas Republikas likumam „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu”. Vietne ir reģistrēta kā mazumtirdzniecības interneta veikals Latvijas Proves Birojā (reģ.nr. 1-4-22/2013, datums 23.01.2013).


VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

1.    Ja preces Pasūtījums tiek noformēts ar interneta vietnes tavexdavanas.lv starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

2.   E-veikalā visas preču cenas ir norādītas eiro valūtā (EUR), ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā un ir redzamas atsevišķi, Pircējam izvēloties sev vēlamo piegādes veidu.

3.     Pārdevējam ir tiesības mainīt cenas jebkurā laikā bez iepriekšējā brīdinājuma. Pircējam ir tiesības iegādāties Preces un pakalpojumus par aktuālajām cenām.

4.    E-veikalā visi preču apraksti ir norādīti maksimāli precīzi, ciktāl tos nodrošina preču ražotājs.  Gadījumā, ja ražotājs ir mainījis preces specifikāciju, neinformējot par to Pārdevēju, Pārdevējs nevar garantēt, ka informācija tiks atjaunināta nekavējoties, taču Pārdevējs iespēju robežās nodrošina maksimāli precīzu informāciju E-veikala lietotājiem.

5.    Pārdevējs ir tiesīgs noteikt viena pirkuma darījuma apjoma (dāvanu/kolekcijas monētu/banknošu vai aksesuāru skaita) un vienību iegādes summas limitu, citus tirdzniecības izņēmumus un nosacījumus (turpmāk – ierobežojumi), kā arī visus ierobežojumus bez iepriekšēja brīdinājuma vienpusēji mainīt. Maksimālā viena pirkuma darījuma summa, ieskaitot piegādes izdevumus, vienā pirkuma reizē tiek noteikta 1 500.00 EUR (viens tūkstotis pieci simti euro) apjomā, izņemot, ja tiek noteikti citādi ierobežojumi, par kuriem Pircējs tiek informēts E-veikala lietošanas laikā pie preču apraksta vai arī savā e-pastā pēc pasūtījuma noformēšanas.


APMAKSAS KĀRTĪBA UN NOTEIKUMI

6.    Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties, izmantojot tiešsaistes maksājumu (pakalpojumu nodrošina Montonio Finance UAB, Lietuvas sabiedrība ar ierobežotu atbildību, reģistrācijas numurs 305205122, adrese Konstitucijos iela 7, Viļņa, Lietuva, Lietuvas Bankas izsniegta maksājumu iestādes licence Nr.LB002007), bankas pārskaitījumu, tiešsaistes maksājumumu ar bankas karti, PayPal vai skaidrā naudā Pārdevēja klientu apkalpošanas filiālēs (gadījumā, ja prece ir uz vietas noliktavā). Filiāļu adreses, kuros var izņemt preci pēc iepriekšējā pasūtījuma ir norādītas šajā sadaļā: 

    https://tavexdavanas.lv/kontakti.html

7.    Gadījumā, ja izvēlētais samaksas veids ir bankas pārskaitījums, Pircējam ir pienākums veikt pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu 1 darba dienas laikā no rēķina saņemšanas brīža. Gadījumā, ja apmaksa netiek saņemta, Pircēja veiktais pasūtījums tiek anulēts.

8.     Pircējam, maksātājām un saņēmējam jābūt tai pašai personai. Trešo pušu apmaksāts vai trešajām pusēm domāts pasūtījums netiek apstrādāts un tiek anulēts, veiktā maksājuma summu atgriežot maksātājam.

9.     Pārdevējam ir tiesības veikt Pircēja verifikāciju ar Smart ID rīka palīdzību, lai pārliecinātos, ka Pasūtījuma izveidotājs, maksātājs un saņēmējs ir viena persona.

10.   Preces var tikt izsniegtas Pircējam tikai pēc pasūtījuma 100% apmaksas veikšanas un apmaksas saņemšanas Pārdevēja bankas kontā. Par samaksas dienu tiek uzskatīta diena, kad Pircēja veiktais maksājums saņemts Pārdevēja norēķinu kontā.

PIEGĀDES NOTEIKUMI

11.   Pasūtot preci, Pārdevējs piedāvā šādas preces saņemšanas veidus:

11.1. Bezmaksas – Pārdevēja klientu apkalpošanas centros (izņemšana tiek nodrošināta tikai pēc Pārdevēja apstiprinājuma par preces pieejamību izvēlētajā izņemšanas punktā; ja Pircēju interesē saņemt informāciju par pieejamību nekavējoties, jāsazinās ar Pārdevēju telefoniski, zvanot +371 67205533). Piegāde tiek uzskatīta par pabeigtu, kad prece ir izņemta Pārdevēja klientu apkalpošanas filiālē.

11.2. Maksas piegāde Latvijas teritorijā – preces piegāde ar kurjeru. Pakalpojumu nodrošina sadarbības partneri – Omniva (Omniva SIA) vai Express Pasts (VAS „Latvijas Pasts”). Kurjers sazinās ar Pircēju un saskaņo preces piegādes laiku. Preču piegādes ilgums Latvijas teritorijā – līdz 3 darba dienām. Sezonālo loģistikas uzņēmumu noslodzes brīžos piegāde var aizņemt ilgāku laiku. Piegāde tiek uzskatīta par pabeigtu, kad prece ir piegādāta uz klienta norādīto adresi.

11.3. Maksas piegāde Latvijas teritorijā uz pakomātiem – preces uz klienta izvēlēto Omniva vai Venipak pakomātu. Pircējam tiek nosūtīts sūtījuma izsekošanas numurs. Preču piegādes ilgums Latvijas teritorijā – līdz 3 darba dienām. Sezonālo loģistikas uzņēmumu noslodzes brīžos piegāde var aizņemt ilgāku laiku. Piegāde tiek uzskatīta par pabeigtu, kad prece ir izņemta no pakomāta.

11.4. Precēm, kurām E-veikalā ir norādīts statuss “Iepriekšpārdošana”, piegāde notiek saskaņā ar vietnē norādītajiem termiņiem. Ņemot vērā, ka norādītie termiņi ir ražotāja sniegtā informācija, ko var ietekmēt gan ražošanas, gan piegāžu kavējumi, Pārdevējs patur tiesības mainīt Pasūtījuma piegādes termiņu neparedzamu apstākļu ietekmē.

12.  Maksas starptautiskā piegāde – preces piegāde ar Omniva vai Express Pasts kurjeru. Kurjers sazinās ar Pircēju un saskaņo preces piegādes laiku. Šo piegādes veidu ir jāizvēlās visiem Pasūtījumiem, kuri tiek piegādāti ārpus Latvijas Republikas teritorijas. Preču piegādes ilgums ir atkarīgs no piegādes adreses, par piegādes ilgumu klients tiek informēts e-pastā brīdī, kad Pārdevējs saņem informāciju no piegādes nodrošinātāja. Piegāde tiek uzskatīta par pabeigtu, kad prece ir piegādāta uz klienta norādīto adresi.

13.  Pārdevējs patur tiesības atteikt preces piegādi, ja konkrētās preces piegādei piemīt paaugstināts risks vai arī Pārdevējs objektīvu iemeslu dēļ nespēj nodrošināt pasūtījuma piegādi. Šādos gadījumos Pārdevējs ir tiesīgs aicināt Pircēju saņemt preci klātienē kādā no Pārdevēja klientu apkalpošanas filiālēm. Šādā gadījumā Pircējam tiek atgriezta piegādes maksa un Pārdevējs neuzņemas izdevumus, kas Pircējam var rasties piegādes nenodrošināšanas dēļ. Gadījumā, ja Pircējs nepiekrīt pasūtījuma patstāvīgai saņemšanai Pārdevēja klientu apkalpošanas filiālē, Pārdevējs atgriež Pircējam pasūtījuma maksu, pārskaitot naudu uz bankas kontu, no kura tika saņemta apmaksa.

14.   Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs ir paziņojis, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai. Ja nepieciešams ilgāks laiks saņemšanai, Pircējam ir pienākums informēt Pārdevēju un saņemt apstiprinājumu.

15.   Klientam ir pienākums segt Pārdevējam piegādes izdevumus gadījumā, ja prece nav piegādāta (nodota) klientam tā vainas (t.sk. neatrašanās saskaņotajā vietā un/vai laikā) dēļ, kā arī atkārtotas piegādes izdevumus, ja par tādiem puses ir vienojušās.

16.   Pārdevējam ir tiesības atteikties veikt Pasūtījuma piegādi, ja laika periodā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža līdz samaksas par darījumu veikšanas brīdim izvēlētās preces vairs nav pieejamas vai nav pieejamas tādā daudzumā, kādā tās vēlas iegādāties Pircējs, kā arī, ja tehnisku iemeslu dēļ nav iespējama E-veikalā veiktā pasūtījuma apstrāde.

17.   Saņemot preci ar kurjeru vai Pārdevēja klientu apkalpošanas filiālēs, to saņēmējam ir pienākums uzrādīt pasūtījuma numuru un šādus dokumentus:

17.1.      fiziskajai personai – personu apliecinošu dokumentu;

17.2.      juridiskai personai – tās pārstāvja personu apliecinošu dokumentu un dokumentu, kas apliecina tiesības pārstāvēt juridisko personu.

18.   Pircējam un Pārdevējam savstarpēji vienojoties, preces piegāde vai saņemšana klientu kasē var tikt veikta citā termiņā un veidā.

19.   Ja ārkārtas apstākļu dēļ Pārdevējam nākas mainīt noteikumos noteiktos preces piegādes vai saņemšanas klientu apkalpošanas filiālē termiņus, Pārdevējs par to informē klientu ne vēlāk kā 3 (trīs) darbadienu laikā no attiecīgo ārkārtas apstākļu iestāšanās brīža vai, ja klienta informēšana šādā termiņā objektīvu iemeslu dēļ nav iespējama, tiklīdz tas iespējams.

20.   Pircējam ir pienākums būt sasniedzamam pa pasūtījumā norādīto e-pasta adresi un/vai tālruņa numuru, lai vienotos ar piegādes pakalpojuma sniedzēju (kurjeru) par piegādes detaļām (termiņu, vietu) un citiem ar pasūtījuma piegādi saistītiem jautājumiem.

 

PASŪTĪJUMA ANULĒŠANA

21.   Pārdevējs ir tiesīgs, neatlīdzinot Pircējam zaudējumus un nosūtot uz Pircēja pasūtījumā norādīto e-pasta adresi attiecīgu paziņojumu, vienpusēji atkāpties no distances līguma (pasūtījuma izpildes), ja:

21.1.   Preces piegāde (vai izsniegšana) nevar tikt veikta atbilstoši pasūtījumā norādītajam piegādes veidam šajos noteikumos noteiktajā kārtībā un termiņā klienta vainas vai no klienta atkarīgu apstākļu dēļ, t.sk., ja klients šajos noteikumos paredzētajā termiņā nav saņēmis preci Pārdevēja klientu apkalpošanas filiālē vai piegāde, izmantojot piegādes pakalpojuma sniedzēja pakalpojumus (kurjeru/pakomātu), uz klienta norādīto adresi nav veikta (t.sk., ja šajos noteikumos paredzētajā termiņā nav izdevies vienoties ar klientu par monētu piegādes detaļām (laiku, vietu)), ja klients vai tā pilnvarotā perona neierodas saskaņotā piegādes laikā un/vai vietā vai ja nav iespējams klientu identificēt vai pārliecināties par klienta pilnvarotās personas pilnvarojumu;

21.2. Tehnisku iemeslu dēļ preces cena E-veikalā norādīta kļūdaini (tā neatbilst Pārdevēja noteiktajai cenai vai arī PVN nodoklis precei nav korekti piemērots).

22.  Ja Pārdevējs vienpusēji atkāpjas no distances līguma (pasūtījuma izpildes), Pārdevējs 3 (trīs) darbadienu laikā no paziņojuma nosūtīšanas klientam par vienpusēju atkāpšanos no distances līguma atmaksā klientam no viņa saņemto samaksu par darījumu. Ja Pārdevējs vienpusēji atkāpjas no distances līguma (pasūtījuma izpildes) noteikumu 21.1. apakšpunktā minētajā gadījumā un saskaņā ar klienta izvēli piegāde veicama, izmantojot piegādes pakalpojuma sniedzēju (kurjeru), Pārdevējs atmaksā klientam no viņa saņemto samaksu par darījumu, no tās ieturot piegādes izdevumus.


ATTEIKUMA TIESĪBAS

23.  Ja Pircējs ir nolēmis atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" nosaka, ka Pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža un atdot E-veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.

24.  Jebkāda veida kolekcijas/dāvanu monētām ir jābūt neskartām, ievietotām oriģināliepakojumā ar sertifikātu un/vai bukletu un oriģinālu, ražotāja nodrošinātu transportēšanas kasti. Jebkāda veida monētas nedrīkst izņemt no kapsulām, jo šādi tiek samazināta monētu vērtība. Kolekcijas aksesuāriem jāsaglabā oriģināliepakojums.

25.  Pircējam, kurš ir nolēmis izmantot atteikuma tiesības, 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža ir jāiesniedz Pārdevējam nepārprotamu paziņojumu ar informāciju par lēmumu atteikties no pasūtījuma. Pircējam ir jāizmanto šo Atgriešanas formu, iesniedzot to Tavex filiālēs klātienē vai arī nosūtot elektroniski uz e-pastu tavex@tavex.lv. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

26.  Pircējam jānosūta/jānogādā preci atpakaļ Pārdevējam bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad Pircējs paziņojis par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja prece nosūtīta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.

27.   Atgriežamās preces sapakojiet un sagatavojiet sūtīšanai. Atgriežamajām precēm ir jābūt ievietotām papildus aizsargiepakojumā – transportēšanai piemērotā (piem. kastē vai aizsargājošā aploksnē).
Izmantojot atteikuma tiesības, tikai Pircējs ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības, bet citos nolūkos. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Pircējam ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējs ir atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos. Pārdevējs vērš uzmanību uz to, ka, konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, tas var vērsties tiesā ar prasības pieteikumu pret Pircēju par Pārdevējam radīto zaudējumu segšanu, kas radušies Pircēja rīcības rezultātā.

28. Pēc atgriezto preču saņemšanas tās tiks pārbaudītas un pieņemtas. Naudas līdzekļi tiks atgriezti nekavējoties un ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču nosūtīšanas Pārdevējam. 

29. Pārdevējs nesedz preces atgriešanas pasta izdevumus, kā arī jebkādus citus izdevumus, kuri var būt saistīti ar preces atgriešanu un tādus izdevumus, kurus varētu izraisīt preces atgriešanas fakts.

30.   Ja 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc atteikuma pieteikuma Pārdevējs nav saņēmis preci, no kuras Pircējs atteicies, tad atteikuma pieteikums tiek anulēts.


GARANTIJA  

31.   Garantija ir piemērojama 12 vai 24 mēnešus no preces iegādes dienas (atkarībā no ražotāja noteiktā garantijas laika posma). Ražotāja noteiktā kvalitātes garantija neierobežo patērētāja tiesības, kuras, iegādājoties nepiemērotas kvalitātes preci, nosaka tiesību akti.

32.   Pircējam ir tiesības pieprasīt, lai Pārdevējs novērš preces trūkumus, kas radušies pirms preces nodošanas viņam, nomaina preci vai atgriež par to samaksāto naudu.

33.   Veicot pirkumu E-veikalā ar preces piegādi, kopā ar preci Pircējam tiek izsniegta elektroniskā pavadzīme. Pārdevējs un Pircējs vienojas, ka pavadzīme tiek sagatavota elektroniski un ir derīga bez paraksta. Pavadzīme, kurā ir ierakstīts preces izsniegšanas datums, ir apliecinājums garantijas termiņam.

34.   Garantija Precēm nebūs spēkā šādos gadījumos:

34.1.         nepareizas ekspluatācijas, uzglabāšanas vai apkopes apstākļu dēļ (tīrīšana, mazgāšana, skrāpējumi utt.)

34.2.         kad preci mēģinājis izjaukt, saspiest vai citādi sabojāt Pircējs;

34.3.         elektroniskās ierīces, kur bojājums radies elektrotīkla bojājuma, sprieguma svārstību, pārslodzes u.c.

34.4.         ja garantijas izstrādājumā nokļūst svešas daļiņas (šķidrumi, putekļi, grants, smiltis, uz monētām ir pirkstu nospiedumi pēc monētu apskates u.c.);

34.5.         Force majeure, kad kļūmi izraisījusi nepārvarama vara – dabas stihijas (zibens, plūdi, zemestrīce, ugunsgrēks u.c.);

34.6.         ja garantijas prece nav lietota paredzētajam mērķim.

35.   Ja puses vienojās, ka Pārdevējs pieņems neapmierinošas kvalitātes preci, tad naudas summu, kas samaksāta Pārdevējam par atgrieztām precēm, pārskaita uz Pircēja bankas kontu, no kura tika veikts maksājums, vai, ja maksājums bija veikts skaidrā naudā, tad uz pircēja norādīto bankas kontu jebkurā bankā, kas darbojas Latvijas Republikā vai izsniedz skaidrā naudā Pārdevēja klientu apkalpošanas filiālē, kurā ir notikusi preces izsniegšana, skaidrā naudā;

36.   Preces kvalitātes garantija stājas spēkā no iegādes datuma.

37.  Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr. 631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).


KOLEKCIJAS/DĀVANU MONĒTU KOPŠANA UN UZGLABĀŠANA

38.  Monētas pareiza uzglabāšana ir būtiska tās kvalitātes saglabāšanai, kā arī garantijas spēkā esamības nodrošināšanas kritērijs. Monētas nepareiza glabāšana vai apkope var nelabvēlīgi ietekmēt tās vizuālos parametrus un veicināt kolekcijas vērtības samazināšanos.

39.  Kolekcijas/dāvanu dārgmetāla monētas ar provi 900-999.9, kuru virsma ir apstrādāta tā, lai katra detaļa būtu perfekta, tiek sauktas par Proof kvalitātes monētām. Proof kvalitātes monētām ir raksturīgs arī papildus elementu iestrāde, piemēram, dārgakmeņi, gravējums, krāsaina apdruka u.c. Šādas monētas ir domātas kolekcionēšanai un dāvināšanai. To cena ir ievērojami augstāka par dārgmetāla cenu, šādām monētām līdzi nāk sertifikāts un, visbiežāk, arī ražotāja izstrādāta speciālā uzglabāšanas kastīte. Monētas nedrīkst izņemt no oriģināliepakojuma, ir jāsagalabā sertifikāts un oriģināliepakojums. Apskates laikā gan oriģināliepakojums, gan monēta jātur cimdos.

40.  Lai monētu pasargātu no mehāniskiem bojājumiem un ārējās vides iedarbības, tā glabājama tikai attiecīgajai monētai paredzētajā kapsulā, sargājama no tiešiem saules stariem un mitruma un nav pakļaujama krasām temperatūras pārmaiņām. Ir aizliegts izņemt monētu no kapsulas.

41.   Ja monētas metāla sakausējumā ir sudrabs vai varš (piemēram, monētas izgatavošanai izmantots 916° zelts), metāla oksidēšanās uzskatāma par dabisku procesu. Nepareiza monētas glabāšana vai tās kapsulas atvēršana veicina monētas metāla oksidēšanos.

42.   Lai novērstu mehānisku bojājumu rašanos un uz cilvēka ādas esošo ķīmisko vielu nokļūšanu uz monētas virsmām, monētas satveršanai (monētām, kuras oriģināli nav iepakotas kapsulās) lietot tīru, mīkstu materiālu (piemēram, mīksta auduma cimdus), turot monētu tikai aiz tās malām un nepieskaroties monētas aversam un reversam. Būtiski novērst arī siekalu daļiņu nokļūšanu uz monētas virsmas (piemēram, runājot no kapsulas izņemtas monētas tuvumā).

43.   Monētas pulēšana vai tīrīšana ar abrazīviem līdzekļiem un līdzekļiem, kas satur skābes, sārmus, hlora savienojumus, jodu un spirtu, var izraisīt neatgriezeniskus bojājumus.


PUŠU SAISTĪBAS UN CITI NOTEIKUMI

44. Pircējs ir atbildīgs par precīzu un pilnīgu informācijas sniegšanu, noformējot pasūtījumu un veicot samaksu par to.

45. Strīdi un domstarpības tiek risināti savstarpēju pārrunu ceļā. Ja strīdus un domstarpības nevar atrisināt pārrunu ceļā, klients, norādot savus iebildumus, var iesniegt Pārdevējam rakstisku iesniegumu, nosūtot to pa pastu uz adresi Elizabetes 21a-103, Rīga, LV-1010 vai uz e-pasta adresi tavex@tavex.lv . Pārdevējs ne vēlāk kā 10 (desmit) darbadienu laikā sniedz atbildi uz klienta iesniegumu.

46. Ja puses nevar vienoties par strīda risinājumu, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

47. Pircējs ir atbildīgs par kolekcijas/dāvanu monētu vērtības samazināšanos. Monētu vērtība tiek samazināta arī tad, ja monēta tiek izņemta no kapsulas vai ir sabojāts vai nozaudēts tās sertifikāts vai oriģināliepakojums.

48. Klients piekrīt savu fiziskās personas datus, kas norādīti pasūtījumā vai iegūti, lietojot E-veikalu, apstrādei pasūtījuma (distances līguma) izpildes vajadzībām, t.sk. nododot trešām personām piegādes nodrošināšanai un maksājumu apstrādei.

49. E-veikalā tiek izmantotas sīkdatnes. Lietojot E-veikalu, klients piekrīt sīkdatņu lietošanai veiktspējas un/vai analītiskiem mērķiem.

51. Pārdevējs saziņai ar Pircēju izmanto Pircēja pasūtījuma veikšanas brīdī norādīto e-pasta adresi un/vai mobilā tālruņa numuru.

52. Lai detalizētāk noskaidrotu preces raksturlielumus vai precizētu ar to pasūtīšanu, samaksu un piegādi vai ar atteikuma tiesību izmantošanu saistītos jautājumus, klients var sazināties ar Pārdevēju pa tālruni +371 67205533 vai sūtot e-pasta vēstuli uz adresi tavex@tavex.lv.

53. Pārdevēja veiktā personas datu apstrāde ir reģistrēta Latvijas Republikas Datu valsts inspekcijā, reģ.nr. 001880. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA „TAVEX” Pārdevējs veict personu datu apstrādi, saglabājot personas datus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā. Pārdevējs neizpauž klienta personas datus trešajām personām, izņemot LR normatīvajos aktos paredzētos gadījumos un gadījumos, kad personas dati ir nepieciešami preces nosūtīšanai ar kurjeru un maksājumu apstrādei.


Privātuma politika

Iepazīsties detalizētāk ar SIA "TAVEX" Privātuma Politiku var šeit: https://tavex.lv/privatuma-politika/.